Foto Delange 1600

Strandstoel € 23,50
Ligplaats € 19,50
Excl. drankje

Sta jij open voor een bijzondere concertervaring? Kom naar een 'Liggen & Luisteren'-concert! Vlei neer op een matje of leun lekker achterover in een strandstoel. Sluit je ogen en droom weg op wonderschone klanken, live gespeeld door de beste musici. Stap uit je dag, onthaast en geniet in een bijzondere setting met volle aandacht en zonder afleiding van de mooiste klassieke muziek.

DeLange
Frank DeLange is een neo-romantische componist en pianist afkomstig uit Nederland, opgegroeid met de klanken van Chopin, Rachmaninoff, Satie en Debussy. Omdat DeLange muziek in kleuren en vormen ervaart (een conditie die synesthesie heet), is componeren voor hem als het maken van schilderijen. Na een uitverkochte debuuttour en inmiddels meer dan 30 miljoen wereldwijde streams, heeft DeLange een gevestigde reputatie opgebouwd in de neo-klassieke muziekwereld. Zijn compositie ‘Tristesse’ verscheen als derde hoogste nieuwe binnenkomer in de NPO Klassieke Top 400 van 2023. DeLange speelt solo stukken van zijn eerdere albums, evenals niet eerder uitgebracht werk, waarmee hij het publiek een blik geeft in zijn kleurrijke binnenwereld.

Wo 25 sep | 20:15 - 21:45
Strandstoel € 23,50