Orgel

Kaasmarkt Orgelconcert

Annie Spink

Vr 24 mei | 12:00 - 12:30

Deze zomer wordt er in de Grote Kerk Alkmaar elke vrijdag om 12.00 uur en 13.00 uur een gratis toegankelijk Kaasmarkt Orgelconcert georganiseerd. De concerten worden verzorgd door getalenteerde organisten, die zorgvuldig geselecteerd zijn door stadsorganist Pieter van Dijk.

De toegang is gratis.

Het programma volgt nog.

Biografie
Anne Spink komt oorspronkelijk uit de VS en is een huidige orgelstudent van Matthias Havinga op het Conservatorium van Amstersam. Eerder heeft Anne deelgenomen aan orgelacademies in Göteborg, Helsinki en NL; op masterclasses bij Olivier Latry, Leo van Doeselaar, Nathan Laube, en Hans-Ola Ericsson. Als voorstander van nieuwe muziek gingen ze ook in première met nieuwe werken tijdens het Oregon Bach Festival in 2018. Anne heeft opgetreden op locaties als de kathedraal van Helsinki, Waalse Kerk, De Duif en Orgelpark. Vorige leraren zijn Ben van Oosten en George Ritchie.

Gratis toegang
Gratis toegang