Giovanca Honours Diana Ross 3 Kopie 2

Wo 11 dec | 20:15
Regulier € 32,50
Incl. drankje en garderobe

In ‘Giovanca’s Soulful Christmas’ brengt Giovanca in een intieme setting een onvergetelijke avond vol soul, gospel, funk en de tijdloze klanken van Motown. Nummers die je ongetwijfeld bekend in de oren zullen klinken. Giovanca timmert al jaren als solozangers aan de weg en sleepte een gouden plaat, een zilveren harp en verschillende awards in de wacht.

Op televisie presenteerde ze tot eind 2019 het muziekprogramma Vrije Geluiden. Voor de EO presenteerde ze het programma “Amazing Grace” en het programma ZING!, waarin zanggroepen het tegen elkaar opnemen. Verder presenteerde ze samen met Tijs van den Brink drie en een half jaar iedere dinsdag de talkshow OP1 namens de EO. Ze heeft ook een eigen radioshow ‘De avond van 5 met Giovanca’ op de vrijdagavond op NPORadio5.

Wo 11 dec | 20:15
Regulier € 32,50