As I Left My Fathers House

Za 15 mrt | 20:15
Regulier € 15,00
Incl. drankje en garderobe

Een theatrale uitnodiging aan mensen die bezig zijn met spiritualiteit, zingeving en zelfontwikkeling.

In deze theatervoorstelling leer je meer over het leven van iemand die zijn huis en haard moet achterlaten. Mensen die de lelijke kanten van de wereld moeten doorstaan: polarisatie, geweld, oorlog en extremisme. Met als enige steun: religie.

'As I Left My Father’s House' is een theatrale uitnodiging aan mensen die bezig zijn met spiritualiteit, zingeving en zelfontwikkeling. Het verhaal focust zich op de grote uitdagingen in het leven en zet aan tot reflectie. Waar zoek jij je steun bij tegenslagen? Hoe uniek ben je in jouw leed? En is verbinding en empathie met de medemens eigenlijk vanzelfsprekend?

De voorstelling omvat waargebeurde verhalen, ondersteund door ontroerende muziek en zang, die een diepere laag aan de het verhaal geven. De universele verhalen blijven herkenbaar, want ook in 2024 slaan nog steeds miljoenen mensen op de vlucht voor een veilig bestaan.

New Dutch Connections:
De voorstelling is ontwikkeld door Bright O. Richards, die zelf de oorlog in Liberia ontvluchtte en in 1991 in Nederland belandde. Hij is nu de artistiek leider van New Dutch Connections (NDC). De voorstelling ‘As I Left My Father’s House’ is inmiddels 400 keer uitgevoerd in kerken, moskeeën en synagogen.

Za 15 mrt | 20:15
Regulier € 15,00