Kleine Wonderen Website Ivm Schaling Mobiel Klein

Kleine Wonderen

Grijp nu de unieke kans om deel uit te maken van het nieuwste en inspirerende festival rondom de wondere wereld van zwangerschap en baby’s: Kleine Wonderen in de Grote Kerk Alkmaar.

Een heel weekend lang wordt de Grote Kerk omgetoverd tot hét middelpunt van inspiratie, informatie en gezelligheid voor toekomstige en kersverse ouders. Op zaterdag 21 september en zondag 22 september 2024 verwelkomen wij ouders, opa’s en oma’s, vriendinnen en verzorgers. Tijdens het evenement is er ruimte voor 30 standhouders. Kom jij als exposant jouw merk presenteren?

Wat kan jij van Kleine Wonderen verwachten?

• Persoonlijk evenement met veel mogelijkheden tot interactie met de doelgroep
  • Professionele organisatie met veel ervaring in het organiseren van evenementen
  • Een gezellig weekend op een unieke locatie van Alkmaar
  • Een platform voor het presenteren van jouw service en/of product, zowel op het evenement als online