Huisregels

Om ervoor te zorgen dat ook dit jaar de Tattoo Convention Alkmaar weer een gezellig evenement wordt vragen wij jullie aandacht voor een aantal huisregels:

Roken in het gebouw is niet toegestaan. Buiten staat een aparte rooktent waar gerookt kan worden, bereikbaar via de gang bij de toiletten.

(Huis)dieren zijn niet toegestaan in de kerk.

Eten en drinken bij de stands is niet toegestaan. Er zijn speciale cateringgebieden ingericht volgens de richtlijnen van de GGD.

Wapens/messen, meegenomen alcohol en drugs zijn niet toegestaan en zullen in beslag worden genomen.

No colors policy
: MC kleuren en look-a-likes zijn niet toegestaan.

De organisatie heeft het recht om iedereen toegang tot de Conventie te ontzeggen en/of uit het gebouw te verwijderen, zonder enige vorm van restitutie, als:
- Een persoon zodanig onder invloed van alcohol is en een gevaar voor zichzelf of andere is en/of hinder veroorzaakt.
- Geweld pleegt of andere met geweld dreigt en/of anderszins strafbare feiten pleegt.
- Aanwijzingen van bevoegd personeel niet opvolgt.

Het is niet toegestaan voor bezoekers om producten en diensten te verkopen aan derden.

Door aanwezig te zijn op de Tattoo Convention Alkmaar, geeft u toestemming om foto's en/of video's, gemaakt tijdens het evenement, te gebruiken voor publicatie en/of promotionele doeleinden.